Z900RS Special Edition ABS
€ 14.999,-
Vermogen (PK)
Koppel (NM)
Gewicht (KG)
Zithoogte (MM)
Tankinhoud (L)
Cilinderinhoud (CC)
Wielbasis (MM)
De Kawasaki Z900RS is al sinds zijn introductie de populairste motor in het retro segment. Dit is echter geen reden voor de Kawasaki engineers om stil te blijven zitten. In 2022 doet Kawasaki er nog een schep bovenop met de nieuwe Z900RS SE. Met onder andere Öhlins vering, Brembo remklauwen en een waanzinnige Yellow Ball kleurstelling brengt de Z900RS SE de succesvolle mix van het heden en het verleden naar een nóg hoger niveau.
Speciaal voor u als gewaardeerde klant hebben we een exclusieve MVM Motorverzekering ontwikkeld. Niet alleen bieden we u een aantrekkelijke premie, ook de voorwaarden zijn erg motorvriendelijk!
BEREKEN DIRECT UW PREMIE
• Rijd direct verzekerd met uw nieuwe motor weg bij MVM! • Hoge korting op uw eigen risico bij MVM-schadeherstel • Uitgebreide dekking voor helm, motorkleding en bagage* • Tot 36 maanden aanschaf- en nieuwwaarderegeling*
BEREKEN EN SLUIT DIRECT AF
De Kawasaki Z 900RS ABS SE is nu verkrijgbaar bij het Kawasaki Z-Center uw Kawasaki dealer in Utrecht.
Analoge snelheidsmeter en toerenteller wijzerplaten worden aangevuld door een multifunctioneel LCD-scherm, evenwichtige retro-stijl uiterlijk met moderne functionaliteit. Het LCD-scherm heeft een gemakkelijk leesbaar, negatief (witte letters op een zwarte achtergrond) display.Bullet-vormige wijzerplaten zijn een passende touch voor een retro-sportmodel, terwijl een spindelafwerking op de wijzerplaten bijdraagt aan hun hoogwaardige
De styling van de Z900RS SE is geïnspireerd op legendarische Kawasaki machines uit het verleden en doet denken aan de iconische "Yellow Ball", een zwart/gele versie van de "Fireball"-lak van de originele Z1. Het remsysteem van de SE bestaat uit hoogwaardige Brembo onderdelen. Het afremmen gebeurt nu middels radiaal gemonteerde Brembo M4.32 remklauwen en ø300 mm grote Brembo remschijven. Samen met de radiale Nissin hoofdremcilinder en staalomvlochten remleidingen zorgt dit voor betere remprestaties en een progressiever gevoel in de remhendel. Het SE model van deze moderne klassieker is voorzien van zeer hoogwaardige veercomponenten. Zo is er achter een Öhlins S46 schokdemper met instelbare veervoorspanning gemonteerd. De grote zuiger van ø46 mm en de interne lucht- en gaskamers, hebben een aluminium body met enkele buisconstructie. Om deze nieuwe schokdemper te complimenteren zijn de veerinstellingen van de ø41 mm grote voorvork gewijzigd. Dit resulteert in een superieur gevoel van grip en handling.
Terwijl Kawasaki In-Line Four-motoren historisch bekend staan om hun geweldig klinkende uitlaten, is dit de eerste keer dat Kawasaki degelijk onderzoek heeft gedaan om de ideale uitlaatgoot van een model te maken. Ontworpen om rijderreactie op te wekken, richtte de geluidsafstemming zich op het eerste gebrul van de motor tot leven, stationair draaien en langzaam rijden waarbij de rijder het beste kan genieten van het diepe
Net als de Z1 beschikt de Z900RS over een In48 Four-klasse In-Line Four - een motorconfiguratie die inherent een geweldige balans biedt tussen vermogen en beheerbaarheid. Afstemming richt zich op het lage middenbereik. Revs bouwt op een gemeten, maar zeer vastberaden manier in, waardoor de rijder een gevoel van verbondenheid krijgt tussen het gaspedaal en het achterwiel.