Z900RS Café ABS
€ 13.599,-
Vermogen (PK)
Koppel (NM)
Gewicht (KG)
Zithoogte (MM)
Tankinhoud (L)
Cilinderinhoud (CC)
Wielbasis (MM)
De looks van de Z900RS CAFE zijn net als de gewone Z900RS gebaseerd op de legendarische Kawasaki Z1 uit uit 1972, maar dan met een sportieve twist. Dit blijkt onder meer uit het zeer opvallende kleurenschema, de vele zwarte accenten, de lage montage van het stuur en een schitterend gestileerde koplampkuip. Het lage stuur en het fraaie aangepaste zadel met kenmerkend “kontje” geven de Z900RS CAFE bovendien een sportievere rijpositie.
Speciaal voor u als gewaardeerde klant hebben we een exclusieve MVM Motorverzekering ontwikkeld. Niet alleen bieden we u een aantrekkelijke premie, ook de voorwaarden zijn erg motorvriendelijk!
BEREKEN DIRECT UW PREMIE
• Rijd direct verzekerd met uw nieuwe motor weg bij MVM! • Hoge korting op uw eigen risico bij MVM-schadeherstel • Uitgebreide dekking voor helm, motorkleding en bagage* • Tot 36 maanden aanschaf- en nieuwwaarderegeling*
BEREKEN EN SLUIT DIRECT AF
De Kawasaki Z 900 RS Café ABS is nu verkrijgbaar bij het Z-Center.
Analoge snelheidsmeter en toerenteller wijzerplaten worden aangevuld door een multifunctioneel LCD-scherm, evenwichtige retro-stijl uiterlijk met moderne functionaliteit. Het LCD-scherm heeft een gemakkelijk leesbaar, negatief (witte letters op een zwarte achtergrond) display. Bullet-vormige wijzerplaten zijn een passende touch voor een retro-sportmodel, terwijl een spindelafwerking op de wijzerplaten bijdraagt aan hun hoogwaardige
Aan de voorzijde worden ø300 mm remschijven (effectieve diameter: ø267 mm) vastgegrepen door tegenover elkaar geplaatste 4-zuiger radiale monobloc remklauwen. De monobloc remklauwen vooraan bieden een stevige initiële aanraking, de remkracht is zeer eenvoudig te regelen en de algehele remprestaties zijn uitstekend. De bewerkte monobloc remklauwen hebben een alumiet coating en zijn met een laser geëtst met een Kawasaki-logo, wat bijdraagt aan de hoogwaardige
Terwijl Kawasaki In-Line Four-motoren historisch bekend staan om hun geweldig klinkende uitlaten, is dit de eerste keer dat Kawasaki degelijk onderzoek heeft gedaan om de ideale uitlaatgoot van een model te maken. Ontworpen om rijderreactie op te wekken, richtte de geluidsafstemming zich op het eerste gebrul van de motor tot leven, stationair draaien en langzaam rijden waarbij de rijder het beste kan genieten van het diepe
Net als de Z1 beschikt de Z900RS over een In48 Four-klasse In-Line Four - een motorconfiguratie die inherent een geweldige balans biedt tussen vermogen en beheerbaarheid. Afstemming richt zich op het lage middenbereik. Revs bouwt op een gemeten, maar zeer vastberaden manier in, waardoor de rijder een gevoel van verbondenheid krijgt tussen het gaspedaal en het achterwiel.